Met ‘STEP+’, het duurzaamheidsprogramma dat Nestlé in België en Luxemburg in gang zet, wil Nestlé een gedragsverandering bij werknemers te stimuleren. Namelijk het stimuleren van meer verantwoorde en milieuvriendelijke praktijken en het drastisch verminderen van de ecologische voetafdruk, zowel binnen de infrastructuur van het bedrijf als in hun dagelijks leven.
Secondfloor ontwikkelde het creatieve concept en de branding voor de lancering van het duurzaamheidsprogramma. Het bureau lanceerde daarvoor de ‘STEP+, De Move for a sustainable future’-campagne op de digitale en fysieke touchpoints van Nestlé. Vooraf had het bureau een interne casting georganiseerd om de eerste i-ambassadeurs van het programma te identificeren. Zij poseerden vervolgens voor de lens om hun collega’s te motiveren, de lanceringscampagne en andere aankomende initiatieven te illustreren.
Later volgt er een communicatiecampagne ter versterking van Nestlé’s wens om het gebruik van plastic voor eenmalig gebruik in het bedrijf te elimineren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]