Nestlé Professional heeft een boontje voor Be Connect

Budgets / News

cafe koffiee coffee merlene-goulet-51572-unsplashNa succesvolle socialemediacampagnes voor enkele Nestlé-merken valt nu ook Nestlé Professional voor de kwaliteiten van het onafhankelijke digital agency Be Connect. In 2019 zal Be Connect zijn schouders zetten onder een digitale activeringscampagne van Nescafé voor koffieoplossingen op kantoor.
Na Nescafé Dolce Gusto en Perrier mag Be Connect nu dus een nieuw merk toevoegen aan zijn Nestlé-lijstje. Laurent Righetti, creative director van Be Connect: “Wij kijken enorm uit naar de samenwerking met Nestlé Professional voor Nescafé en kunnen niet wachten om creatief aan de slag te gaan. Aan ons om b2b te verlossen van dat suffige ‘boring to boring’-imago.”
Be Connect en Nestlé Professional zullen vooral LinkedIn inschakelen om office managers te overtuigen dat Nescafé de beste koffieoplossing is voor hun bedrijf.
“Dit is een veelbelovende samenwerking die de kracht van digital uitspeelt om nieuwe kansen te creëren in b2b," aldus Sabrina Bulteau, CEO en co-founder van Be Connect.