Netwerken dwingen gerichte marketing tot nieuwe spelregels!

Is de goeie ouwe direct marketing dood? Mailings hebben nog steeds een mooie toekomst voor zich en de verfijningen via het webtool en de toenemende gewoonte om online aankopen te doen hebben zeker geleid tot een verbeterde kwaliteit in termen van toestemming en relevantie (ontmoeting van de noden van de ene, en de producten of diensten van de andere).
Maar tegelijkertijd doet de dematerialisatie van de tools ook zijn werk, niet enkel in de openbare diensten, en zien we vooral een nieuw fenomeen ontstaan: het gebruik van gegevens die zijn verkregen via registraties van het publiek op Facebook, Twitter, of het recente Pinterest en via verschillende apps waarop het mobiele publiek zich vrijwillig abonneert (vooral als ze gratis zijn)!
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]