Is de goeie ouwe direct marketing dood? Mailings hebben nog steeds een mooie toekomst voor zich en de verfijningen via het webtool en de toenemende gewoonte om online aankopen te doen hebben zeker geleid tot een verbeterde kwaliteit in termen van toestemming en relevantie (ontmoeting van de noden van de ene, en de producten of diensten van de andere).
Maar tegelijkertijd doet de dematerialisatie van de tools ook zijn werk, niet enkel in de openbare diensten, en zien we vooral een nieuw fenomeen ontstaan: het gebruik van gegevens die zijn verkregen via registraties van het publiek op Facebook, Twitter, of het recente Pinterest en via verschillende apps waarop het mobiele publiek zich vrijwillig abonneert (vooral als ze gratis zijn)!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]