NEUHAUS GEEFT PIT AAN PASEN

Design / News / Retail

Neuhaus Bigsmallegg_open.111738Neuhaus en Pink Eye geven Pasen smaak en kleur met pralines en verpakkingen die de aandacht trekken. In de periode rond Pasen rollen er honderden inwisselbare eitjes onze winkelkar in. Maar dat is buiten Neuhaus gerekend: de Belgische chocolatier geeft Pasen extra pit met nieuwe smaken en texturen die in evenwicht blijven dankzij de meest verfijnde ingrediënten, zoals handcrafted paaspralines met yuzu, Luikse siroop, karamel, koffie of kriek. De pralines werden elk met de hand gekleurd en zitten in een opvallende geschenkdoos. Het design van die doos is van de hand van designbureau Pink Eye, dat sinds vorig jaar verpakkingen van Neuhaus ontwerpt.Neuhaus Handcrafted-oeufs2.131737
En wat zou Pasen zijn zonder de traditionele small eggs van Neuhaus? Ze zijn er dit jaar in 16 verschillende smaken. Van boterzachte crème tot intense pure chocolade, elk eitje is tongstrelend op zijn manier. Het nieuwe paasei voor 2018 is er eentje in witte chocolade, gevuld met verrukkelijke crunchy praliné. Een ei is het ultieme paassymbool, maar staat ook voor nieuw leven en een nieuw begin. Het paasassortiment van Neuhaus kreeg een verpakking die verwijst naar dit krachtige symbool. Neuhaus gebruikte de natuurlijke spikkels op eieren als grafisch element, gecombineerd met frisse kleuren. De ovalen geschenkdoos en het metalen ei zijn collector’s items, leuk om hebbedingetjes in te bewaren.
Neuhaus Bigsmallegg_open.111738
Tot slot: voor een traditiebedrijf als Neuhaus is Pasen de perfecte aanleiding om tijdloze en toch eigentijdse collecties te lanceren. Zo toont de bekende ballotoeuf zich op z’n paasbest in een nieuw jasje. Het grote handgemaakte paasei staat nog altijd bol van de heerlijke, traditionele Neuhaus-pralines. Die werden al dan niet gedecoreerd met gianduja, een smeuïge mix tussen chocolade en hazelnoot. Elk ei is 100% handgemaakt door de Maître Chocolatier.
Ballotoeuf.122911 Neuhaus