New Balance roept onafhankelijkheid uit

New Balance lanceert een nieuwe internationale campagne, onder de slogan "Fearlessly independant since 1096", werk van VML (platform en visuele identiteit) en Ace Content (film). De campagne "Declare your independance" maakt gebruik van merkambassadeurs Brenda Martinez, Francisco Lindor, Rose Lavelle, Jurgen Klopp, Paul Rabil en PJ Ladd en maakt duidelijk wat die ambassadeurs verstaan onder onafhankelijkheid. "Bij New Balance geloven we dat onze marketing onze waarden moet reflecteren en ons DNA naar voren moet schuiven," zegt global marketingdirecteur Chris Davis van New Balance. "Dat kan door content te presenteren die mensen inspireert en die het vertrouwen van mensen versterkt. En als onafhankelijk bedrijf hebben we altijd stoutmoedige keuzes gemaakt, zoals het behoud van een deel van de productie in onze fabrieken in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten."
https://www.youtube.com/watch?v=bgfRCBRRlWw&feature=youtu.be
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]