New Balance lanceert een nieuwe internationale campagne, onder de slogan "Fearlessly independant since 1096", werk van VML (platform en visuele identiteit) en Ace Content (film). De campagne "Declare your independance" maakt gebruik van merkambassadeurs Brenda Martinez, Francisco Lindor, Rose Lavelle, Jurgen Klopp, Paul Rabil en PJ Ladd en maakt duidelijk wat die ambassadeurs verstaan onder onafhankelijkheid. "Bij New Balance geloven we dat onze marketing onze waarden moet reflecteren en ons DNA naar voren moet schuiven," zegt global marketingdirecteur Chris Davis van New Balance. "Dat kan door content te presenteren die mensen inspireert en die het vertrouwen van mensen versterkt. En als onafhankelijk bedrijf hebben we altijd stoutmoedige keuzes gemaakt, zoals het behoud van een deel van de productie in onze fabrieken in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten."
https://www.youtube.com/watch?v=bgfRCBRRlWw&feature=youtu.be
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]