New Balance lanceert een nieuwe internationale campagne, onder de slogan "Fearlessly independant since 1096", werk van VML (platform en visuele identiteit) en Ace Content (film). De campagne "Declare your independance" maakt gebruik van merkambassadeurs Brenda Martinez, Francisco Lindor, Rose Lavelle, Jurgen Klopp, Paul Rabil en PJ Ladd en maakt duidelijk wat die ambassadeurs verstaan onder onafhankelijkheid. "Bij New Balance geloven we dat onze marketing onze waarden moet reflecteren en ons DNA naar voren moet schuiven," zegt global marketingdirecteur Chris Davis van New Balance. "Dat kan door content te presenteren die mensen inspireert en die het vertrouwen van mensen versterkt. En als onafhankelijk bedrijf hebben we altijd stoutmoedige keuzes gemaakt, zoals het behoud van een deel van de productie in onze fabrieken in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten."
https://www.youtube.com/watch?v=bgfRCBRRlWw&feature=youtu.be
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]