Eind oktober was Salon du Chocolat in Parijs opnieuw een voltreffer voor Cacao Barry. Daar brachten twintig finalisten uit twintig verschillende landen tijdens een driedaagse World Chocolate Masters competitie, praktisch georganiseerd door evenementenbureau New Balls Please, verwerkte chocolade in honderd pronkstukken.
Twee jaar streden uiterst getalenteerde patissiers en chocolatiers wereldwijd om de titel 'World Chocolate Master', een prestigieuze titel in de competitieve wereld van luxevoedingswaren. Via een nationale preselectie stuurden twintig landen (onder meer België, Italië, Frankrijk en Japan, Zwitserland, Brasilië en Mexico) hun nationale trots naar Parijs om daar hun kunde te bevestigen. Uiteindelijk werden drie eindfinalisten gelauwerd en werden een press award en een social media award uitgedeeld. België (2x), Brazilië, Japan en Frankrijk (2x) kunnen terugkijken op een bijzonder geslaagde prestatie. Onder de hashtag #WCM2015 verzorgde partner Berlin de opvolging van de verschillende sociale media kanalen en zorgde zij voor een waar interactief event onder bezoekers en thuisblijvers.
Wil u nagenieten van al dit lekkers? Bekijk dan de posts #WCM2015 op Facebook, Instagram en Twitter.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]