New kid in town: Emilie Degreef

New kids in town

“'Hey papa, om ter eerst het merk raden?' Een standaardspelletje bij ons thuis om de reclame tussen de programma’s leuk te maken. En raad eens wie er altijd won? Ik, Emilie, consultant in team digital bij RCA.

In 2019 studeerde ik af aan de UCLL in Leuven. Tijdens mijn opleiding Bedrijfsmanagement-Marketing-Multimedia verdiepte ik me in de wereld van digitale marketing. Het hoogtepunt van die opleiding? Een ongelofelijk leerrijke stage op de commerciële dienst van KRC Genk. Ik kwam terecht in een tof team en kreeg onder andere de kans om mee te werken aan de ontwikkeling van mogelijke sponsorpartnerships.

Na mijn studies ging ik aan de slag in een klein pr-bureau, waar ik werkte voor merken als Oxfam en Playstation. Daarna volgde Fintro, waar ik me bezighield met dagelijkse bankzaken en verzekeringen voor particulieren en zelfstandigen. Maar toen de marketingwereld weer opleefde na de uitdagingen van de coronapandemie, vond ik mijn weg naar RCA.

Bij RCA voelde ik me meteen thuis. Het is een warm bedrijf met heel fijne collega’s. Vanaf dag 1 kon ik volledig mezelf zijn. Als consultant digital beheer ik digitale projecten. Samen met het team zorgen we ervoor dat klanten een volledige service krijgen, van de offerte tot de uitwerking van creatieve digitale concepten."

Emilie Degreef – consultant digital