New kid in town: Jilke De Vos

"Ik studeerde Communicatiewetenschappen aan de KU Leuven, maar het was tijdens mijn master Mediapsychologie dat de vonk tussen mij en de marketingwereld pas écht oversloeg. De extended master Psychology in Business and Economics leek dan ook een logische volgende stap. Precies op mijn golflengte. Zowel de opleiding als het strand van Lissabon.
Mijn eerste ervaring in het werkveld deed ik op als account executive bij het Antwerpse Bubka. Op de Job Day by PUB XP botste ik op Goodcamp, het pop-upcommunicatiebureau van Bridgeneers dat pas afgestudeerden laat kennismaken met het agencyleven. Daar laveerde ik tussen de rol van account en strateeg terwijl ik me specialiseerde in jongerencommunicatie.
Planning, timemanagement, tien ballen tegelijk in de lucht houden? Love it. Ik kan niet wachten om als account executive mijn bijdrage te leveren aan boeiende, maatschappelijk relevante projecten. Bij Bridgeneers hoop ik mijn expertise in accountwerk verder te ontwikkelen. Helemaal klaar voor dit nieuwe avontuur, en benieuwd naar de uitdagende projecten die mijn pad nog zullen kruisen."
Jilke De Vos @ Bridgeneers
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]