New kid in town: Jilke De Vos

4schools / New kids in town

"Ik studeerde Communicatiewetenschappen aan de KU Leuven, maar het was tijdens mijn master Mediapsychologie dat de vonk tussen mij en de marketingwereld pas écht oversloeg. De extended master Psychology in Business and Economics leek dan ook een logische volgende stap. Precies op mijn golflengte. Zowel de opleiding als het strand van Lissabon. 

Mijn eerste ervaring in het werkveld deed ik op als account executive bij het Antwerpse Bubka. Op de Job Day by PUB XP botste ik op Goodcamp, het pop-upcommunicatiebureau van Bridgeneers dat pas afgestudeerden laat kennismaken met het agencyleven. Daar laveerde ik tussen de rol van account en strateeg terwijl ik me specialiseerde in jongerencommunicatie.

Planning, timemanagement, tien ballen tegelijk in de lucht houden? Love it. Ik kan niet wachten om als account executive mijn bijdrage te leveren aan boeiende, maatschappelijk relevante projecten. Bij Bridgeneers hoop ik mijn expertise in accountwerk verder te ontwikkelen. Helemaal klaar voor dit nieuwe avontuur, en benieuwd naar de uitdagende projecten die mijn pad nog zullen kruisen."

Jilke De Vos @ Bridgeneers