New kid in town: Nicholas Slos

New kids in town

"Ik heb niet altijd geweten dat ik in de mediawereld wou werken. Eerst leek het erop dat mijn toekomst lag in de wetenschap, of misschien toch wel een carrière in de luchtvaartsector. Maar na een tijdje ontdekte ik dat mijn passie daar niet lag en startte een zoektocht naar een betere match. Een opleiding marketing bood de veelzijdigheid en energie die ik zocht. Hierbij was er meteen een klik met vakken zoals marketingcommunicatie en campagneontwikkeling. Vanaf dan was het voor mij duidelijk dat ik echt geboeid word door de media- en reclamesector.

Die interesse groeide verder tijdens een stage bij Ads & Data, waar ik mee mocht lopen bij het marketingteam. Na mijn afstuderen zocht ik een rol waarin ik verder kon groeien, en zo kwam ik terecht bij Omnicom Media Group. In mijn rol als Junior AV expert ben ik dagelijks bezig met campagnes voor sterke merken. Optimaliseren, analyseren en blijven verbeteren zijn cruciaal als AV expert. Dat sluit ook perfect aan met de drang om bij te leren.

De snelheid waarmee alles beweegt en de dynamiek van de mediawereld prikkelen mijn nieuwsgierigheid keer op keer. Van TV en radio tot online video en audio, het blijft boeiend en het helpt dat ik omringd ben door collega’s die altijd klaarstaan om mijn vragen te beantwoorden. Dat heeft ervoor gezorgd dat de afgelopen maanden nog extra snel voorbij zijn gevlogen."

Nicholas Slos, Junior AV expert @ Omnicom Media Group