New kid in town: Wouter Rappé

4schools / New kids in town

"Al van jongs af aan ben ik gepassioneerd door computers en technologie. Gedreven door mijn passie, koos ik voor een studie industriële wetenschappen met een specialisatie in informatica, een keuze die perfect aansloot bij mijn interesses.

Tijdens mijn masteropleiding kreeg ik de kans om mijn thesis te voltooien bij Azumuta, een veelbelovende start-up in Gent. Hier werkte ik aan een innovatief project dat gericht was op het implementeren van augmented reality (AR)-technologie om werkinstructies te visualiseren voor personeel in training. Mijn onderzoek omvatte het ontwikkelen van AR-brilinterfaces die instructies in de vorm van tekst, afbeeldingen en video's weergaven, waardoor operators hun handen zouden vrij hebben om machines te bedienen.

Na mijn studies ontdekte ik Planet Talent tijdens de jobbeurs van de Universiteit Gent. Hun missie, die gericht is op het ondersteunen van jong talent aan het begin van hun carrière, sprak me enorm aan. Via Planet Talent kreeg ik de kans om als ontwikkelaar aan de slag te gaan bij Arcelor Mittal. Daar heb ik  twee zeer leerzame jaren doorgebracht aan een grootschalig internationaal project. Samen met ervaren ontwikkelaars  droeg ik bij aan het moderniseren van systemen, zowel aan de front-end als aan de back-end.

Om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen en mij te richten op mijn interessegebied binnen webtechnologieën, koos ik voor een nieuwe uitdaging bij The Reference. Als een toonaangevend digitaal bureau, gespecialiseerd in websites, mobiele applicaties en digitale marketing, biedt The Reference een breed scala aan uitdagende projecten. Omringd door getalenteerde collega's, ben ik ervan overtuigd dat ik hier een veelbelovende toekomst tegemoet ga.

Dit samenvattend, ben ik enthousiast om mijn groei in de wereld van technologie voor te zetten bij The Reference. Ik kijk ernaar uit om nieuwe uitdagingen aan te gaan en mijn vaardigheden in webtechnologieën verder te ontwikkelen.

Wouter Rappé, Front-end Developer bij The Reference