New Kids in Town: Yvette Poumpalova

New kids in town

"Dat niet elke strateeg een opleiding in marketing achter de rug moet hebben, bewijs ik, Yvette Poumpalova, als 28-jarige new kid bij Propaganda Group, maar al te graag. Ik studeerde eerst Sociologie en behaalde daarna een master in Cultuurmanagement in Antwerpen. Mijn passie voor marketing ontdekte ik toevallig, toen ik als vrijwilliger aan de slag ging bij Red Star Line en Amusez-Vous. Na een start als projectmanager bij het Sociaal Fonds voor Podiumkunsten en een tweede job als hoofd communicatie bij Kunst Z, stapte ik over naar de consultancy-kant. Als externe partner hielp ik organisaties om een marketingstrategie van nul op te zetten. Een droomjob... alleen miste ik een team om mee te sparren.

Aan dat gemis kwam een einde toen ik op LinkedIn een vacature voor digital strateeg bij We Are Digital (onderdeel van Propaganda Group) zag. De uitdagende case-opdracht tijdens het sollicitatieproces overtuigde mij meteen, en toen kende ik het geweldige team nog niet eens. Nu zet ik, samen met mijn collega’s, mijn liefde voor strategische diepgang om in marketingkaders en duurzame strategieën voor de klanten van de hele Propaganda Group.

Creativiteit en structuur gaan voor mij steeds hand in hand. Elk project is een kunstwerk, met strategie als penseel. Als denker én doener streef ik ernaar om digitale marketing naar een hoger niveau te tillen."

Yvette Poumpalova