New Musical Express wordt gratis


Het Britse muziektijdschrift New Musical Express, beter gekend onder de afkorting NME, wordt binnenkort gratis. Het blad, dat sinds 1952 het lief en leed uit de rock-, pop- en undergroundwereld neerpent, heeft namelijk nog maar een oplage van 15.000 exemplaren per week. En dus is het tijd voor een nieuwe formule: vanaf 18 september zal het NME, onder uitgave van IPC Media (een dochterbedrijf van Time Warner) met 300.000 exemplaren verspreid worden, net zoals in de jaren zeventig. Gratis, wel te verstaan, want de inkomsten zullen voortaan afhangen van de adverteerders. Benieuwd wat dat zal geven.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


