New Musical Express wordt gratis

Het Britse muziektijdschrift New Musical Express, beter gekend onder de afkorting NME, wordt binnenkort gratis. Het blad, dat sinds 1952 het lief en leed uit de rock-, pop- en undergroundwereld neerpent, heeft namelijk nog maar een oplage van 15.000 exemplaren per week. En dus is het tijd voor een nieuwe formule: vanaf 18 september zal het NME, onder uitgave van IPC Media (een dochterbedrijf van Time Warner) met 300.000 exemplaren verspreid worden, net zoals in de jaren zeventig. Gratis, wel te verstaan, want de inkomsten zullen voortaan afhangen van de adverteerders. Benieuwd wat dat zal geven.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]