New Musical Express wordt gratis

Het Britse muziektijdschrift New Musical Express, beter gekend onder de afkorting NME, wordt binnenkort gratis. Het blad, dat sinds 1952 het lief en leed uit de rock-, pop- en undergroundwereld neerpent, heeft namelijk nog maar een oplage van 15.000 exemplaren per week. En dus is het tijd voor een nieuwe formule: vanaf 18 september zal het NME, onder uitgave van IPC Media (een dochterbedrijf van Time Warner) met 300.000 exemplaren verspreid worden, net zoals in de jaren zeventig. Gratis, wel te verstaan, want de inkomsten zullen voortaan afhangen van de adverteerders. Benieuwd wat dat zal geven.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]