Nicholas van Hilten werd op 1 april 2016 benoemd tot press officer Benelux bij Innovation Norway. Bij de toerismetak VisitNorway is hij verantwoordelijk voor pr-campagnes en mediarelaties in de Benelux. Tot voor kort verzorgde Cherry Lab tijdelijk de pr. “Noorwegen wordt als bestemming steeds populairder, dat blijkt wel uit het jaarlijks toenemende aantal overnachtingen,” zegt Nicholas Van Hilten. “De consument gaat tegenwoordig op zoek naar vernieuwende ervaringen en dan is Noorwegen zeker naast een ‘must-see’ ook een ‘must-do’ bestemming. Ik kijk ernaar uit om de consument via alle mediaplatforms te betrekken bij het merk en te inspireren met alle verhalen die dit prachtige land te bieden heeft.”
De 32-jarige Nicholas Van Hilten werkte voordien bij McDonald’s Nederland als verantwoordelijke voor pr- en marketingcampagnes. Daarvoor werkte hij bij pr-bureau Edelman als senior consultant voor Starbucks EMEA.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]