Nicholas van Hilten lokt u naar Noorwegen

Nicholas-van-Hilten2

News

Nicholas-van-Hilten2

 Nicholas van Hilten werd op 1 april 2016 benoemd tot press officer Benelux bij Innovation Norway. Bij de toerismetak VisitNorway is hij verantwoordelijk voor pr-campagnes en mediarelaties in de Benelux. Tot voor kort verzorgde Cherry Lab tijdelijk de pr. “Noorwegen wordt als bestemming steeds populairder, dat blijkt wel uit het jaarlijks toenemende aantal overnachtingen,” zegt Nicholas Van Hilten. “De consument gaat tegenwoordig op zoek naar vernieuwende ervaringen en dan is Noorwegen zeker naast een ‘must-see’ ook een ‘must-do’ bestemming. Ik kijk ernaar uit om de consument via alle mediaplatforms te betrekken bij het merk en te inspireren met alle verhalen die dit prachtige land te bieden heeft.”

De 32-jarige Nicholas Van Hilten werkte voordien bij McDonald’s Nederland als verantwoordelijke voor pr- en marketingcampagnes. Daarvoor werkte hij bij pr-bureau Edelman als senior consultant voor Starbucks EMEA.