Nicholas van Hilten lokt u naar Noorwegen

Nicholas van Hilten werd op 1 april 2016 benoemd tot press officer Benelux bij Innovation Norway. Bij de toerismetak VisitNorway is hij verantwoordelijk voor pr-campagnes en mediarelaties in de Benelux. Tot voor kort verzorgde Cherry Lab tijdelijk de pr. “Noorwegen wordt als bestemming steeds populairder, dat blijkt wel uit het jaarlijks toenemende aantal overnachtingen,” zegt Nicholas Van Hilten. “De consument gaat tegenwoordig op zoek naar vernieuwende ervaringen en dan is Noorwegen zeker naast een ‘must-see’ ook een ‘must-do’ bestemming. Ik kijk ernaar uit om de consument via alle mediaplatforms te betrekken bij het merk en te inspireren met alle verhalen die dit prachtige land te bieden heeft.”
De 32-jarige Nicholas Van Hilten werkte voordien bij McDonald’s Nederland als verantwoordelijke voor pr- en marketingcampagnes. Daarvoor werkte hij bij pr-bureau Edelman als senior consultant voor Starbucks EMEA.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]