
Nico Croes werkte de voorbije twee jaren als business director bij Boondoggle en leidde er een team van 20 accountmanagers, strategen, art directors, copywriters, designers en experten. Nico Croes werkte bij Boondoggle voor publieke organisaties zoals NATO, Defensie, OVAM, Flanders DC en Vlaio maar ook voor commerciële merken zoals De Morgen, SKM, Opel Financial Services, Eleven Spots en ngo’s zoals Wereldsolidariteit en Oxfam. Voordien werkte hij 10 jaar als senior merkstrateeg en projectmanager bij BBDO voor klanten zoals de NMBS, Elia, Eandis, Mercedes-Benz, stad Genk, de Vlaamse overheid en verschillende provincies en steden.
Nico Croes is een pure merkcommunicatiespecialist en ontwikkelde de voorbije jaren een brede kennis in merkstrategie, geïntegreerde communicatiestrategieën – digitaal en offline – en verschillende producties. Nico Croes: “Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging. Dat is een understatement. Ik kijk ernaar uit om met het hele team van Connect onze expertise in strategisch communicatieadvies verder te verfijnen en uit te breiden. Ik denk daarbij aan brandingtrajecten en geïntegreerde communicatiestrategieën. Ik wil bovendien nog meer inzetten op de implementatie van onze sterke strategische inzichten.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]