Nico Croes managing partner Connect


Nico Croes werkte de voorbije twee jaren als business director bij Boondoggle en leidde er een team van 20 accountmanagers, strategen, art directors, copywriters, designers en experten. Nico Croes werkte bij Boondoggle voor publieke organisaties zoals NATO, Defensie, OVAM, Flanders DC en Vlaio maar ook voor commerciële merken zoals De Morgen, SKM, Opel Financial Services, Eleven Spots en ngo’s zoals Wereldsolidariteit en Oxfam. Voordien werkte hij 10 jaar als senior merkstrateeg en projectmanager bij BBDO voor klanten zoals de NMBS, Elia, Eandis, Mercedes-Benz, stad Genk, de Vlaamse overheid en verschillende provincies en steden.
Nico Croes is een pure merkcommunicatiespecialist en ontwikkelde de voorbije jaren een brede kennis in merkstrategie, geïntegreerde communicatiestrategieën – digitaal en offline – en verschillende producties. Nico Croes: “Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging. Dat is een understatement. Ik kijk ernaar uit om met het hele team van Connect onze expertise in strategisch communicatieadvies verder te verfijnen en uit te breiden. Ik denk daarbij aan brandingtrajecten en geïntegreerde communicatiestrategieën. Ik wil bovendien nog meer inzetten op de implementatie van onze sterke strategische inzichten.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]