Connect verwelkomt Nico Croes (ex-Boondoggle) als managing partner. Hij versterkt sinds 25 januari 2019 het Connect-managementteam.“Nico is een echte merkstrateeg met veel corporate ervaring. Meer en meer klanten vragen die expertise en met Nico erbij voelen we ons sterk voor de verdere uitbouw van Connect,” zegt Bart Derison, bestuurder van Connect. “Bovendien kent Nico goed onze cultuur en dynamiek, van zijn eerste passage bij ons tussen 2002 en 2006.” Connect is een strategisch communicatiebureau met 40 communicatieprofessionals en kantoren in Hasselt, Brussel en Eindhoven.
Nico Croes werkte de voorbije twee jaren als business director bij Boondoggle en leidde er een team van 20 accountmanagers, strategen, art directors, copywriters, designers en experten. Nico Croes werkte bij Boondoggle voor publieke organisaties zoals NATO, Defensie, OVAM, Flanders DC en Vlaio maar ook voor commerciële merken zoals De Morgen, SKM, Opel Financial Services, Eleven Spots en ngo’s zoals Wereldsolidariteit en Oxfam. Voordien werkte hij 10 jaar als senior merkstrateeg en projectmanager bij BBDO voor klanten zoals de NMBS, Elia, Eandis, Mercedes-Benz, stad Genk, de Vlaamse overheid en verschillende provincies en steden.
Nico Croes is een pure merkcommunicatiespecialist en ontwikkelde de voorbije jaren een brede kennis in merkstrategie, geïntegreerde communicatiestrategieën – digitaal en offline – en verschillende producties. Nico Croes: “Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging. Dat is een understatement. Ik kijk ernaar uit om met het hele team van Connect onze expertise in strategisch communicatieadvies verder te verfijnen en uit te breiden. Ik denk daarbij aan brandingtrajecten en geïntegreerde communicatiestrategieën. Ik wil bovendien nog meer inzetten op de implementatie van onze sterke strategische inzichten.”
Nico Croes werkte de voorbije twee jaren als business director bij Boondoggle en leidde er een team van 20 accountmanagers, strategen, art directors, copywriters, designers en experten. Nico Croes werkte bij Boondoggle voor publieke organisaties zoals NATO, Defensie, OVAM, Flanders DC en Vlaio maar ook voor commerciële merken zoals De Morgen, SKM, Opel Financial Services, Eleven Spots en ngo’s zoals Wereldsolidariteit en Oxfam. Voordien werkte hij 10 jaar als senior merkstrateeg en projectmanager bij BBDO voor klanten zoals de NMBS, Elia, Eandis, Mercedes-Benz, stad Genk, de Vlaamse overheid en verschillende provincies en steden.
Nico Croes is een pure merkcommunicatiespecialist en ontwikkelde de voorbije jaren een brede kennis in merkstrategie, geïntegreerde communicatiestrategieën – digitaal en offline – en verschillende producties. Nico Croes: “Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging. Dat is een understatement. Ik kijk ernaar uit om met het hele team van Connect onze expertise in strategisch communicatieadvies verder te verfijnen en uit te breiden. Ik denk daarbij aan brandingtrajecten en geïntegreerde communicatiestrategieën. Ik wil bovendien nog meer inzetten op de implementatie van onze sterke strategische inzichten.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]