Nicolas De Laet verkast naar JCDecaux

News / People

Nicolas De Laet startte deze zomer bij JCDecaux als key account manager billboard in het team van Steven Heylen. De Laet is geen onbekende in de mediawereld. Hij brengt zeven jaren commerciële media-ervaring mee, die hij opdeed bij Viacom en SBS.

In zijn nieuwe functie zal hij mee zijn schouders zetten onder het ontwikkelen van de klantenportefeuille van het nationale Billboard aanbod van JCDecaux. Dit aanbod onderging eind vorig jaar een grondige vernieuwing met een uitbreiding van het aantal borden, de dynamische netwerken, het kwalitatieve Prestige-netwerk en de recent geïntroduceerde digitale 8m2 borden in Brussel.

“Ik ben heel enthousiast dat Nicolas ons team komt versterken. Hij is een zeer bekwame enthousiasteling die de posterspecialisten, media agentschappen en directe klanten verder gaat begeleiden bij hun briefings voor de grote OOH formaten,” klinkt het bij Steven Heylen. “Door zijn vorige media ervaring weet hij als geen ander met welke uitdagingen de adverteerder vandaag kampt en hoe we met onze producten hier een oplossing kunnen bieden op maat. Ik heet Nicolas van harte welkom in ons team en wens hem veel succes toe.”