De armoede bij de boeren in het Zuiden aanpakken? Geen evidente uitdaging, zeker niet voor een NGO met beperkte middelen. Misschien ligt het antwoord wel bij het Afrikaanse spreekwoord ‘If you want to go fast, go alone, if you want to go far, go together’. Nicolas Lambert, managing director van Fairtrade België (partner van Orbit by PUB) en hoogleraar marketing aan Louvain School of Management, zal op 18 juni tijdens een traditionele BMMA Lunch uitleggen hoe Fairtrade probeert een menselijke keten te creëren rond een gemeenschappelijk ideaal. Een interessant voorbeeld van ‘purpose-led marketing’.
Nicolas Lambert is sinds 2016 directeur bij Fairtrade Belgium. Hij bekleedde verschillende marketingfuncties in de fast moving consumer goods-sector, zowel in België als op Europees niveau, en werkte ondermeer voor Unilever, AB Inbev en Heineken. In 2010 werd hij verkozen tot Marketer of the Year door Trends en STIMA en tot Advertiser Personality of the Year door PUB en UBA. Inschrijven voor deze lunch kan via de website van de BMMA.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]