Nicolas Lambert schuift aan tafel met BMMA

De armoede bij de boeren in het Zuiden aanpakken? Geen evidente uitdaging, zeker niet voor een NGO met beperkte middelen. Misschien ligt het antwoord wel bij het Afrikaanse spreekwoord ‘If you want to go fast, go alone, if you want to go far, go together’. Nicolas Lambert, managing director van Fairtrade België (partner van Orbit by PUB) en hoogleraar marketing aan Louvain School of Management, zal op 18 juni tijdens een traditionele BMMA Lunch uitleggen hoe Fairtrade probeert een menselijke keten te creëren rond een gemeenschappelijk ideaal. Een interessant voorbeeld van ‘purpose-led marketing’.
Nicolas Lambert is sinds 2016 directeur bij Fairtrade Belgium. Hij bekleedde verschillende marketingfuncties in de fast moving consumer goods-sector, zowel in België als op Europees niveau, en werkte ondermeer voor Unilever, AB Inbev en Heineken. In 2010 werd hij verkozen tot Marketer of the Year door Trends en STIMA en tot Advertiser Personality of the Year door PUB en UBA. Inschrijven voor deze lunch kan via de website van de BMMA.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]