Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, brengt een mobiele applicatie uit waarmee reizigers nog eenvoudiger hun reis kunnen beheren.
Met de app - ontwikkeld door Loylogic AG - kunnen reizigers hun tickets kopen, online inchecken (via een eenvoudige paspoortscan), de vluchtstatus bekijken en hun volledige reis beheren. Wie voor 30 mei 2016 een vlucht boekt via de app, krijgt bovendien 10% korting. Etihad Guests ontvangen voor elke reservatie ook nog eens 250 bonus miles. Tijdens de Arabian Travel Market in Dubai, die plaatsvindt van 25 tot 28 april 2016, stelt Etihad Airways de app voor. Daarnaast toont de maatschappij er een exclusieve trailer van een virtual reality-film die de Etihad A380-reiservaring in beeld brengt, met Nicole Kidman in de hoofdrol. De spot werd geregisserd door Anthony Atanasio en Valerie Martinez en de campagne werd bedacht door M&C Saatchi.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]