Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, brengt een mobiele applicatie uit waarmee reizigers nog eenvoudiger hun reis kunnen beheren.
Met de app - ontwikkeld door Loylogic AG - kunnen reizigers hun tickets kopen, online inchecken (via een eenvoudige paspoortscan), de vluchtstatus bekijken en hun volledige reis beheren. Wie voor 30 mei 2016 een vlucht boekt via de app, krijgt bovendien 10% korting. Etihad Guests ontvangen voor elke reservatie ook nog eens 250 bonus miles. Tijdens de Arabian Travel Market in Dubai, die plaatsvindt van 25 tot 28 april 2016, stelt Etihad Airways de app voor. Daarnaast toont de maatschappij er een exclusieve trailer van een virtual reality-film die de Etihad A380-reiservaring in beeld brengt, met Nicole Kidman in de hoofdrol. De spot werd geregisserd door Anthony Atanasio en Valerie Martinez en de campagne werd bedacht door M&C Saatchi.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]