Nicole Kidman boekt een reis

Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, brengt een mobiele applicatie uit waarmee reizigers nog eenvoudiger hun reis kunnen beheren.
Met de app - ontwikkeld door Loylogic AG - kunnen reizigers hun tickets kopen, online inchecken (via een eenvoudige paspoortscan), de vluchtstatus bekijken en hun volledige reis beheren. Wie voor 30 mei 2016 een vlucht boekt via de app, krijgt bovendien 10% korting. Etihad Guests ontvangen voor elke reservatie ook nog eens 250 bonus miles. Tijdens de Arabian Travel Market in Dubai, die plaatsvindt van 25 tot 28 april 2016, stelt Etihad Airways de app voor. Daarnaast toont de maatschappij er een exclusieve trailer van een virtual reality-film die de Etihad A380-reiservaring in beeld brengt, met Nicole Kidman in de hoofdrol. De spot werd geregisserd door Anthony Atanasio en Valerie Martinez en de campagne werd bedacht door M&C Saatchi.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]