Nielsen en Espace PUB meten Luxemburgse reclame


Nielsen en Espace PUB publiceerden gezamenlijk het Luxemburgse Ad'report 2014, een overzicht van de reclame-investeringen in het Groot-Hertogdom Luxemburg, waar buitenlandse merken goed zijn voor 30% van de reclame-investeringen. Het ging in 2014 om 140,3 miljoen euro, een lichte achteruitgang met 2,04%. Digitale media worden pas sinds 2014 gemeten, voor een evolutie daarvan moeten we tot volgend jaar wachten.

Espace Pub verenigt Luxemburgse regies, samen goed voor 90% van de (bruto-)investeringen: Edita, Editpress, Editus, Imprimerie Centrale, IP Luxembourg, JC Decaux, Maison Moderne, publi.lux en Regie.lu. Het volledige persbericht (in het Frans) vindt u hieronder.
Communique de presse Espace Pub Nielsen 2015
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]