Nielsen en Espace PUB meten Luxemburgse reclame
Nielsen en Espace PUB publiceerden gezamenlijk het Luxemburgse Ad'report 2014, een overzicht van de reclame-investeringen in het Groot-Hertogdom Luxemburg, waar buitenlandse merken goed zijn voor 30% van de reclame-investeringen. Het ging in 2014 om 140,3 miljoen euro, een lichte achteruitgang met 2,04%. Digitale media worden pas sinds 2014 gemeten, voor een evolutie daarvan moeten we tot volgend jaar wachten.
Espace Pub verenigt Luxemburgse regies, samen goed voor 90% van de (bruto-)investeringen: Edita, Editpress, Editus, Imprimerie Centrale, IP Luxembourg, JC Decaux, Maison Moderne, publi.lux en Regie.lu. Het volledige persbericht (in het Frans) vindt u hieronder.
Communique de presse Espace Pub Nielsen 2015
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]