Nieuw bij Leo Burnett: astronoom, saxofonist en hiphopper

![Unknown[1] Joris Luyten](https://s3.eu-west-3.amazonaws.com/pub.be/2018/03/Unknown1-600x400.jpeg)
Joris Luyten

SIMON VAN BACKLE
Simon Van Backlé zet als junior art director zijn eerste stappen in de reclamewereld. Zijn eerste ervaringen deed hij op bij BBDO en Boondoggle, daarna rijpte hij één jaar verder bij BAS (Belgian Advertising School). Tijdens drukke momenten luistert hij graag naar hip-hop om zijn gedachtenstroom in de juiste flow te krijgen. Thibault Jacobs is junior copywriter met een achtergrond in de filmwereld. Hij regisseerde Elephantus, een kortfilm die de selectie van het filmfestival in Oostende haalde, snoof ervaring op als crewmember van televisieseries Bevergem en Beau Sejour en durft de hiphopnummers van Simon Van Backlé van een streep saxofoon te voorzien, een instrument dat hij even kundig weet te bespelen als het tekstklavier van zijn laptop.

Thibault Jacobs
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]