Nieuw bij Leo Burnett: astronoom, saxofonist en hiphopper

News / People

Unknown[1] Joris Luyten

Joris Luyten

Drie nieuwe creatieven versterken het Brusselse communicatiebureau Leo Burnett. Senior copywriter Joris Luyten is een oude bekende van creatief directeur Sophie De Plecker, samen vormden ze jarenlang een creatief team bij onder meer Publicis en Air. Joris Luyten gidst als hobby-astronoom klanten en collega's  moeiteloos door de melkweg en doet dat voortaan samen met art director Ivan Moons.
SIMON VAN BACKLE

SIMON VAN BACKLE


Simon Van Backlé zet als junior art director zijn eerste stappen in de reclamewereld. Zijn eerste ervaringen deed hij op bij BBDO en Boondoggle, daarna rijpte hij één jaar verder bij BAS (Belgian Advertising School). Tijdens drukke momenten luistert hij graag naar hip-hop om zijn gedachtenstroom in de juiste flow te krijgen. Thibault Jacobs is junior copywriter met een achtergrond in de filmwereld. Hij regisseerde Elephantus, een kortfilm die de selectie van het filmfestival in Oostende haalde, snoof ervaring op als crewmember van televisieseries Bevergem en Beau Sejour en durft de hiphopnummers van Simon Van Backlé van een streep saxofoon te voorzien, een instrument dat hij even kundig weet te bespelen als het tekstklavier van zijn laptop.
Thibault Jacobs

Thibault Jacobs