Nieuw bloed voor Grayling PR
Grayling PR Belgium, onderdeel van het globale PR-netwerk van Grayling, breidt zijn communicatieteam in België uit met de aanwerving van Beatrijs Wouters en Silke Winters als account executives. Als bureau met 20 jaar ervaring in strategische communicatie-ondersteuning zet Grayling PR Belgium met deze aanstelling een nieuwe stap in de versterking van het team en de verdere verankering van zijn merknamen Grayling en Citigate op de Belgische en Benelux-markt.
Beatrijs Wouters rondde in 2012 haar masterstudie in de Communicatiewetenschappen af aan de Katholieke Universiteit Leuven. Een jaar later behaalde ze haar postgraduaat Sport, Economie en Communicatie aan het Instituut voor Postacademische Vorming van de Vrije Universiteit Brussel. Sindsdien was ze marketing- en communicatiemedewerkster van de Koninklijke Belgische Hockey Bond, waar ze verantwoordelijk was voor online communicatie, eventorganisatie en sponsorbeheer. Bij Grayling PR Belgium bestaat haar klantenportefeuille onder meer uit het Kroatisch Nationaal Bureau voor Toerisme, DHL, Reckitt Benckiser, Shurgard en Vueling.
Silke Winters studeerde in 2015 af als master in Communication Studies ‘New Media and Society in Europe’ aan de Vrije Universiteit Brussel. Na haar studies was ze product management assistant bij C&A Buying. Bij Grayling PR Belgium bestaat haar klantenportefeuille onder meer uit Bosch, British Airways, Jaguar, Land Rover en het Kroatisch Nationaal Bureau voor Toerisme.
"We hebben het afgelopen jaar sterk ingezet op de uitbreiding van onze Belgische communicatieteams," zegt Nathalie Verbeeck, managing director van Grayling PR Belgium. "De aanwerving van Beatrijs en Silke is een volgende stap in dat proces. Ons bureau hecht veel belang aan het ontwikkelen en uitvoeren van een gepersonaliseerde communicatiestrategie voor elke klant, zowel op het gebied van corporate en crisiscommunicatie als consumer brand communicatie. Bovendien willen we de komende tijd in samenwerking met onze Nederlandse collega's een volwaardige Benelux-aanpak uitwerken, voornamelijk om onze consumerklanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Zo trachten we de aanwezigheid van onze merknamen Grayling en Citigate niet enkel op de Belgische, maar op de volledige Benelux-markt in de verf te zetten."