Nieuw bloed voor MBP

News

MBP people
Een jaar na de lancering op de Belgische markt breidt Mediabrands Publishing (MBP), het strategische content en social influence agentschap van Mediabrands, haar rangen uit met een keur aan nieuwe en indrukwekkende talenten.
Zo komt Salma Haouach bij MBP als content strategist. Voorheen werkte ze bij Serviceplan, Air, ABInbev, LTB en The House of Marketing. Thaïs Smeekens versterkt MBP’s ICE (Interactive Community Management) team als Franstalige community en content manager. Thaïs komt over van Baby Boum, waar ze verantwoordelijk was voor zowel de b2b als b2c communicatiestrategie, social media, persrelaties, partnerships management, videoproductie, webdesign, brand development en klantenrelaties. Adrien Duchateau wordt aangesteld als creative director van MBP. Hij is een multidisciplinaire designer, die zich toelegt op brand identity en web & mobile interfaces. Julien Denotte brengt dan weer schitterende design skills in beeldcreatie en infographics met zich mee.
"Om de vele uitdagingen in content marketing, real time influencing, interactieve connectieve strategieën en sociale media het hoofd te kunnen bieden, heb je een waaier van gespecialiseerde doorzetters nodig", vertelt Danny Devriendt, managing director van MBP. "Als strategische content consultants is onze pasmunt onze robuuste, op harde data gebouwde methodologie en de energieke toewijding van elk lid van het team. Iedere MBP’er is zowel een top-notch leider in zijn of haar specialiteit, als een cruciale versterking van het team in zijn geheel. Content is een wetenschap, en uit ervaring weten we dat er een prettig gestoord team nodig is om te blijven schitteren."