Het communicatie- en marketingbureau Noosphere Brand Strategy viert in Luxemburg zijn 15e verjaardag. Een gelegenheid voor het bedrijf om een blik in de achteruitkijkspiegel te werpen, maar ook om een toekomst te voorspellen onder leiding van zijn directeur Quentin Wauthier en zijn nieuwe directiecomité. Het comité bestaat naast Quentin Wauthier als operationeel directeur uit Christophe Salden als directeur strategie en Michaël Lecuy als creatief directeur.
Een garage en een vaste telefoon. Zo begon het verhaal van Noosphere Brand Strategy in 2008, met David Gavroy aan het roer. Het bureau verhuisde vervolgens naar een huis in Steinfort en ontwikkelde zijn team en diensten. In 2021 verhuisde Noosphere naar een nieuw, veel groter kantoor in Oberpallen.
Sindsdien is het bureau blijven evolueren en ontwikkelen, georkestreerd door zijn directeur Quentin Wauthier - in functie sinds 2020. Een nieuw directiecomité, een versterkt team, de invoering van marketingstrategietools en de uitbreiding van het klantennetwerk: Noosphere is niet van plan het hierbij te laten. Om zijn 15e verjaardag in stijl te vieren, bereidt Noosphere een programma voor waarvan de inhoud over een jaar zal worden verspreid. Doelstellingen: de gelegenheid vieren, de relaties met zijn partners consolideren, het bedrijf ontwikkelen en het positioneren als een belangrijke speler in Luxemburg, Frankrijk en België.