- news provided by MediaSpecs -
Jaarlijks krijgen notariskantoren in België ruim 2,5 miljoen cliënten over de vloer. Ze geven onafhankelijk advies op maat om hun cliënten in alle vertrouwen te laten gaan samenleven, een woning te kopen, een eigen zaak te starten of een erfenis voor te bereiden. Fednot, de Federatie van Belgische Notarissen, nam initiatief voor de lancering van twee magazines binnen deze sector: Notarius en Nota Bene.
NotaBene, een initiatief van Notaris.be, is een magazine in regie bij Trevi Plus met als doel het grote publiek te informeren over het belang en de meerwaarde van een notaris als onafhankelijke raadgever. Het magazine brengt toegankelijke informatie en advies op mensenmaat via open gesprekken met bekende en minder bekende landgenoten, telkens naar aanleiding van een levensmoment waarbij de notaris een rol kan spelen. Het tweejaarlijks magazine telt een oplage van 17.050 exemplaren (10.500 Nl & 6.550 Fr) en wordt verspreid via alle Belgische notariaten, wachtzalen van artsen en bibliotheken.
Meer informatie over Notarius en NotaBene vindt u in de MediaSpecs Database.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]