Nieuw koffiemerk Belmio mikt op b2b en b2c

We berichtten eerder al over de komst van een nieuw Belgisch koffiemerk, Belmio. Belmio, een merk van het bedrijf Belmoca, lanceert nieuwe kwaliteitsvolle aluminium koffiecapsules, beschikbaar in de grote distributie en compatibel met de Nespresso-koffiemachines. Daarmee biedt Belmio een Belgisch alternatief voor de bestaande koffiecapsules. Vandaag werden meer details over Belmio bekendgemaakt. Zo zijn er in een eerste fase vijf koffies beschikbaar (waarvan één cafeïnevrije koffie). In een tweede fase komen daar zes specialty-koffies bij.
De Belmio-koffiecapsules zijn momenteel verkrijgbaar via de Belmio-webshop, SipWell en elektrozaken zoals Krefel, Exellent, Expert, EP en Selexion. Een store locator toont je het dichtstbijzijnde verkooppunt, gezien de expansie van verkooppunten snel toeneemt. De aanbevolen verkoopprijs is € 3,29. Dat SipWell de b2b-verkoop voor zijn rekening neemt, is niet zo verwonderlijk: dat is een zusterbedrijf van Belmoca en SipWell heeft natuurlijk al een stevig verkoopapparaat. En voor de retail mikt Belmio niet zozeer op de warenhuizen, alvast niet op dit moment. Ook bakkers, delicatessenzaken enzovoort plaatsten nog voor de lancering een bestelling bij Belmio: zij geloven duidelijk dat het nieuwe koffiemerk toegevoegde waarde kan bieden...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]