Nieuw koffiemerk Belmio mikt op b2b en b2c

Belmio

Communication / News / Retail

Belmio

We berichtten eerder al over de komst van een nieuw Belgisch koffiemerk, Belmio. Belmio, een merk van het bedrijf Belmoca, lanceert nieuwe kwaliteitsvolle aluminium koffiecapsules, beschikbaar in de grote distributie en compatibel met de Nespresso-koffiemachines. Daarmee biedt Belmio een Belgisch alternatief voor de bestaande koffiecapsules. Vandaag werden meer details over Belmio bekendgemaakt. Zo zijn er in een eerste fase vijf koffies beschikbaar (waarvan één cafeïnevrije koffie). In een tweede fase komen daar zes specialty-koffies bij.

Belmio

De Belmio-koffiecapsules zijn momenteel verkrijgbaar via de Belmio-webshop, SipWell en elektrozaken zoals Krefel, Exellent, Expert, EP en Selexion. Een store locator toont je het dichtstbijzijnde verkooppunt, gezien de expansie van verkooppunten snel toeneemt. De aanbevolen verkoopprijs is € 3,29. Dat SipWell de b2b-verkoop voor zijn rekening neemt, is niet zo verwonderlijk: dat is een zusterbedrijf van Belmoca en SipWell heeft natuurlijk al een stevig verkoopapparaat. En voor de retail mikt Belmio niet zozeer op de warenhuizen, alvast niet op dit moment. Ook bakkers, delicatessenzaken enzovoort plaatsten nog voor de lancering een bestelling bij Belmio: zij geloven duidelijk dat het nieuwe koffiemerk toegevoegde waarde kan bieden...

Belmio