Nieuw logo en baseline voor The House of Marketing

Communication / Marketing / News

Thom logo 2017

Vandaag lanceert The House of Marketing (THoM),  al meer dan 20 jaar actief in marketing community voor strategisch marketingadvies en -implementatie, een nieuw logo en een nieuwe baseline. Deze vormt het orgelpunt van de succesvolle transformatie van de voorbije jaren, en moet het bedrijf haar onderscheidende marktpositionering onderstrepen.

The House of Marketing behoort sinds 2014 tot de Quanteus Groep en groeide de afgelopen drie jaar telkens met dubbele groeicijfers. THoM is een uniek netwerk van marketing experten die strategisch advies verlenen aan bedrijven en tevens instaat voor de implementatie van de marketingstrategie. Sinds de integratie heeft THoM zich versterkt in een aantal domeinen zoals digital marketing & e-commerce, marketing automation, data strategy & analysis en marketing capabilities - en zich verder geprofileerd als toonaangevend marketing consultancybedrijf dat de vinger aan de pols heeft in de marketingwereld. Op deze manier wil THoM inspelen op de groeiende vraag van haar klanten naar ondersteuning bij hun digitale transformatie. Met de nieuwe branding wil THoM haar ambities voor de komende jaren mee ondersteunen.

Thom logo 2017 é

Het rebrandingproces werd door eigen medewerkers in goede banen geleid. Zij fristen aan de hand van een reeks workshops de “brand story”, de identiteit en de unieke waardepropositie op. Hierbij werd samengewerkt met het bureau C+H voor de nieuwe grafische invulling van het merk. Voor de kleuranalyse werd beroep gedaan op Color Passport.

Samen met een nieuw logo dat de unieke persoonlijkheid van de THoMers en marktpositionering van het bedrijf reflecteert, introduceert The House of Marketing ook een nieuwe baseline die een belofte inhoudt voor de klanten die een beroep doen op THoM: we dream, we think and we do. Het is een krachtige vertaling van THoM’s visie op de marketingwereld die de turbulenties - ook op langere termijn - goed kan weerstaan.