Nieuw magazine Biotempo maakt zijn intrede

Sinds 13 november is Biotempo te verkrijgen bij uw dagbladhandelaar, een nieuw magazine dat mens en natuur weer wilt samenbrengen. De redactie van 18 journalisten, die onder leiding komt te staan van Anne Gillet (ex-hoofdredacteur Bio Info), zal maandelijks nieuws brengen over al wat biologisch is, gaande van onder meer natuurlijke geneeskunde en gezond voedsel tot cosmetica en gluten- en lactosevrije recepten. Op die manier hoopt het nieuwe magazine consumenten te helpen om een beter zicht te krijgen op de soms tegenstrijdige informatie over bioproducten.
Naast de papieren versie zal het magazine ook een digitaal platform opstarten, met zowel een Facebook- en Twitter pagina en een gloednieuwe website. Bovendien gaat het nieuwe magazine ook een partnership aan met de Waalse televisiezender TVCom en wordt er op termijn ook gedacht aan een Nederlandstalige versie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]