Sinds 13 november is Biotempo te verkrijgen bij uw dagbladhandelaar, een nieuw magazine dat mens en natuur weer wilt samenbrengen. De redactie van 18 journalisten, die onder leiding komt te staan van Anne Gillet (ex-hoofdredacteur Bio Info), zal maandelijks nieuws brengen over al wat biologisch is, gaande van onder meer natuurlijke geneeskunde en gezond voedsel tot cosmetica en gluten- en lactosevrije recepten. Op die manier hoopt het nieuwe magazine consumenten te helpen om een beter zicht te krijgen op de soms tegenstrijdige informatie over bioproducten.
Naast de papieren versie zal het magazine ook een digitaal platform opstarten, met zowel een Facebook- en Twitter pagina en een gloednieuwe website. Bovendien gaat het nieuwe magazine ook een partnership aan met de Waalse televisiezender TVCom en wordt er op termijn ook gedacht aan een Nederlandstalige versie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]