Nieuw nationaal team JCDecaux Dewez Billboard


STEVEN HEYLEN
Om de reclamemarkt optimaal te adviseren bij het plannen en aankopen van nationale billboard-campagnes, heeft JCDecaux een aparte business unit opgericht, die zowel de panoramische Prestige-netwerken als de 20m² en 8m² netwerken zullen beheren.
Hiervoor werd Steven Heylen aangetrokken die op 1 oktober als sales director start. Hij werkte vele jaren bij Metro Media en is dus geen onbekende in de marketing- en mediawereld. Hij is een commerciële duizendpoot met 12 jaren professionele ervaring op de teller. Steven Heylen zal rapporteren aan Christopher Stone, managing director JCDecaux Dewez Billboard.

SOFIE DE BLOCK
Steven Heylen kan in zijn team rekenen op twee straffe ervaren key accountmanagers. Sofie De Block, die sedert een jaar actief was op de lange termijn reclameverkoop bij Dewez, kan vertrouwen op 17 jaren commerciële ervaring bij RMB. En Chloë Hulpia versterkt het team nadat ze 13 jaren in verscheidene toonaangevende FMCG-bedrijven werkte en de laatste jaren bij HighCo.

CHLOE HULPIA
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]