Om de reclamemarkt optimaal te adviseren bij het plannen en aankopen van nationale billboard-campagnes, heeft JCDecaux een aparte business unit opgericht, die zowel de panoramische Prestige-netwerken als de 20m² en 8m² netwerken zullen beheren.
Hiervoor werd Steven Heylen aangetrokken die op 1 oktober als sales director start. Hij werkte vele jaren bij Metro Media en is dus geen onbekende in de marketing- en mediawereld. Hij is een commerciële duizendpoot met 12 jaren professionele ervaring op de teller. Steven Heylen zal rapporteren aan Christopher Stone, managing director JCDecaux Dewez Billboard.
Steven Heylen kan in zijn team rekenen op twee straffe ervaren key accountmanagers. Sofie De Block, die sedert een jaar actief was op de lange termijn reclameverkoop bij Dewez, kan vertrouwen op 17 jaren commerciële ervaring bij RMB. En Chloë Hulpia versterkt het team nadat ze 13 jaren in verscheidene toonaangevende FMCG-bedrijven werkte en de laatste jaren bij HighCo.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]