Nieuw talent aan boord bij Chase

News / People

ChaseTwee jaar geleden zag Chase Creative het daglicht, met als doel het vertellen van social verhalen. Het bureau is ontstaan uit Chase Music, een community van makers die zich richten op de Belgische hiphopmuziek. Sindsdien is er echter veel veranderd in de Chase-community. Naast zijn aanbod van social strategy, social story en social media management is het bureau zich ook gaan richten op social video's en podcasts. En dus kwamen er een aantal nieuwe collega's bij.

Anastassia Oudovitchenko (ex-Earlybirds Films, ex-Sonhouse), die aan het begin van haar carrière al bij Chase werkte en er de Chase Academy oprichtte, maakte haar terugkeer als senior account manager voor Chase Creative. Iva Divic verdiende haar strepen reeds bij StoryChief, een content marketing software bedrijf dat ook Chase als klant heeft, en vervoegde zich bij het team als marketing strateeg.

Joke Hendrix werkte eerder als interim voor Chase Music en kreeg bij het bureau een job als social media manager. Een tweede post in dezelfde functie is weggelegd voor An Selschotter, die samen met het bureau onder meer werkte aan de online storytelling van Kanaal Z en De Startersfabriek.

Wannes Sercu liep reeds stage bij Chase, maar staat er nu in voor het social media management en de content marketing van Chase Academy. En Bavo Goossens, student grafisch design en digitale media, kreeg er deze zomer, na vrijwilligerswerk voor Chase Music, een studentenjob aangeboden.