Nieuwe campagne geeft Kruidvat verrassend gezicht

Crea / News

Iedereen verdient het om zich mooi, goed en gezond te voelen. Deze boodschap draagt Kruidvat uit in een nieuwe nationale campagne. Kruidvat wil laten zien dat écht iedereen zich mooi kan voelen, we allemaal gezonder kunnen leven en je goed voelen binnen handbereik ligt. Iedereen heeft het recht heeft om te stralen, ook als het even niet meezit. Daarom maakt Kruidvat haar baby-, beauty-, health- en verzorgingsproducten betaalbaar en toegankelijk voor iedereen. In de eerste tv-commercial van deze campagne staat het baby-assortiment centraal. 

In de nieuwe tv-commercial maken we kennis met Lies. Een ‘single moeder’ die symbool staat voor alle moeders met een druk leven. Lies wil zich graag goed, mooi en gezond voelen, zonder dat zij hiervoor te veel betaalt. Lies is 38, heeft drie kids en is op zijn zachtst gezegd chaotisch. Toch probeert ze in haar hectische leven alles onder controle te houden. Ze laat zich niet kisten en ziet alles wat op haar pad komt vol optimisme en vertrouwen tegemoet. Kruidvat is daarbij haar bondgenoot: door altijd klaar te staan met verrassende producten en de beste deals. We zien hoe Lies, na het horen over de zwangerschap van haar zusje, met haar zoontje op pad gaat om babyproducten te kopen. En Lies zou Lies niet zijn als ook hier weer verschillende hilarische en herkenbare momenten in terugkomen. De buik van de aanstaande vader zorgt in ieder geval voor veel verwarring bij het zoontje van Lies.

Credits:

Adverteerder: Kruidvat

Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat

Productiehuis: Annomann

Post-productie: Crabsalad

Mediabureau’s: IPG Media Brands & Mindshare

Muziek: MassiveMusic

Geluid: Earforce