Nieuwe deadline voor De Warmste Pitch

Creatieve en mediebureaus kunnen nog steeds inschrijven voor De Warmste Pitch, deel van De Warmste Week. De grootste solidariteitsbeweging van Vlaanderen heeft de afgelopen jaren de weg getoond naar fundraising. Intussen weet de Vlaming wat hij kan doen om een centje bij te dragen aan een goed doel. Nu gaan we vieren wat een mens kan betekenen voor een mens. Var, VRT en Koning Boudewijnstichting zoeken straffe creatives om via sterke storytelling een extra hart te steken onder de riem van de nonprofitsector. Var wil via de VRT-radiozenders de luidspreker zetten op de goede doelen die meedoen. De deadline is verplaatst naar vrijdagavond 9 oktober. Je idee voor een initiatief moet in samenwerking met een door de Koning Boudewijnstichting erkende instantie zijn, geregistreerd via goededoelen.be.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]