De Gerety Awards verlengen voor de laatste keer hun deadline (17 juli). Daarmee wil de organisatie creatieve bureaus en productiebedrijven een allerlaatste kans geven om alsnog werk in te dienen dat vertraging opliep omwille van de corona-uitbraak. De winnaars worden in oktober bekend gemaakt.
De Gerety Awards, die in januari 2019 werden gelanceerd, schrijven geschiedenis doordat het de eerste keer is dat een jury wordt samengesteld om de beste reclame - alle reclame, niet alleen die voor vrouwen - te selecteren door middel van het vrouwelijk prisma. Vrouwen zijn goed voor 80% van de aankoopbeslissingen, wat een relevante maatstaf is voor de realiteit van de markt, terwijl ze een industriestandaard corrigeren: overwegend mannelijke jury's.
Alle soorten media worden geaccepteerd in elk van de 10 categorieën die CUTS worden genoemd (zoals een diamant): Media, Innovation, Entertainment, Communication, Craft, Experience, Works for Good, Health, Pharma en Portfolios. Alle reclamecampagnes die sinds januari 2019 en de deadline lopen, komen in aanmerking en zullen worden beoordeeld op basis van twee criteria: de originaliteit van het idee en de uitvoering ervan.
Meer informatie op www.geretyawards.com.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]