Nieuwe en jonge gezichten bij JCDecaux

Om verder vorm te geven aan haar digitale en data strategie trok JCDecaux onlangs nieuw jong talent aan. Aurélien Ernst vervoegde zich als key account manager programmatic sales bij het digitale team van Philippe Buyle, head of digital. Hij zal trading desks en adverteerders bijstaan in het ontwikkelen van audience en data driven programmatic campagnes. Zo zet hij mee zijn schouders zetten onder de verdere inburgering van het programmatic aanbod van JCDecaux dat vorige zomer gelanceerd werd voor 800 digitale borden. Hij is geen onbekende in de digitale wereld, hij deed hij afgelopen jaren ervaring op in verschillende online regies.
Lorenzo De Luca startte als marketing data expert in het marketingteam van Veerle Colin, marketing director. Hij zal mee vorm geven aan de verschillende dataprojecten die in de startblokken staan. Hij zal hiervoor ook nauw samenwerken met het internationale team van data scientists. Hij deed zijn bagage als data expert op in het bankwezen, vooraleer de stap naar (D)OOH advertising te zetten.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






