Om verder vorm te geven aan haar digitale en data strategie trok JCDecaux onlangs nieuw jong talent aan. Aurélien Ernst vervoegde zich als key account manager programmatic sales bij het digitale team van Philippe Buyle, head of digital. Hij zal trading desks en adverteerders bijstaan in het ontwikkelen van audience en data driven programmatic campagnes. Zo zet hij mee zijn schouders zetten onder de verdere inburgering van het programmatic aanbod van JCDecaux dat vorige zomer gelanceerd werd voor 800 digitale borden. Hij is geen onbekende in de digitale wereld, hij deed hij afgelopen jaren ervaring op in verschillende online regies.
Lorenzo De Luca startte als marketing data expert in het marketingteam van Veerle Colin, marketing director. Hij zal mee vorm geven aan de verschillende dataprojecten die in de startblokken staan. Hij zal hiervoor ook nauw samenwerken met het internationale team van data scientists. Hij deed zijn bagage als data expert op in het bankwezen, vooraleer de stap naar (D)OOH advertising te zetten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]