Deze week verscheen Flair in een nieuw jasje. Het betreft echter meer dan enkel een grondige restyling, want Flair opteert ook resoluut voor een nieuwe en relevante positionering. Meer dan ooit zal Flair focussen op een inclusieve samenleving, waarin iedereen meetelt ongeacht achtergrond, aard, opleiding of afkomst en met veel aandacht voor youngsters.
Naast een nieuw kleurenpalet en fonts krijgt de fotografie een upgrade en komen er vier nieuwe grote redactionele pijlers: Talking Points over de kleine en de grote dingen van het leven, Self Love met positieve fotografie en mode & beauty, Gen Flair over de belangrijke beslissingen in het leven en Flair Chillax met uit-tips en recepten.
Het hele project wordt ook digitaal uitgerold via de Flair website en social media-kanalen. Ontdek de nieuwe Flair via de bladermodule.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]