Nieuwe Flair legt focus op inclusieve samenleving

Deze week verscheen Flair in een nieuw jasje. Het betreft echter meer dan enkel een grondige restyling, want Flair opteert ook resoluut voor een nieuwe en relevante positionering. Meer dan ooit zal Flair focussen op een inclusieve samenleving, waarin iedereen meetelt ongeacht achtergrond, aard, opleiding of afkomst en met veel aandacht voor youngsters.
Naast een nieuw kleurenpalet en fonts krijgt de fotografie een upgrade en komen er vier nieuwe grote redactionele pijlers: Talking Points over de kleine en de grote dingen van het leven, Self Love met positieve fotografie en mode & beauty, Gen Flair over de belangrijke beslissingen in het leven en Flair Chillax met uit-tips en recepten.
Het hele project wordt ook digitaal uitgerold via de Flair website en social media-kanalen. Ontdek de nieuwe Flair via de bladermodule.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]