De vijfde editie van de tweedaagse Copywriting Masterclass van ACC leverde één winnaar op, Kato Vochten, die als copywriter aan de slag kan bij een van de deelnemende bureaus, en drie deelnemers die een stage aangeboden krijgen (Sanne Vlasselaar, Kenny De Thaey en Bregtje Van Bockstaele). Talloze andere kandidaten hebben zich in de kijker gewerkt en worden de komende dagen gecontacteerd door de 11-koppige Jury.
Daarmee kan de Copywriting Masterclass terugblikken op een mooi parcours, met een campagne van Happiness die de Belgen aanspoorde om een excuus-brief voor Congo te schrijven. De schrijvers van de 40 sterkste brieven werden uitgenodigd voor een tweedaagse introductie in copywriting door eerdere winnaars van de Masterclass, zoals Peter Ampe, Frank Marinus en Paul Wauters; aangevuld met bijdrages van Karen Corrigan, Philip Maes, Philippe Fass en Liesbeth Pyck. En dat alles met de support van Mediahuis.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]