De vijfde editie van de tweedaagse Copywriting Masterclass van ACC leverde één winnaar op, Kato Vochten, die als copywriter aan de slag kan bij een van de deelnemende bureaus, en drie deelnemers die een stage aangeboden krijgen (Sanne Vlasselaar, Kenny De Thaey en Bregtje Van Bockstaele). Talloze andere kandidaten hebben zich in de kijker gewerkt en worden de komende dagen gecontacteerd door de 11-koppige Jury.
Daarmee kan de Copywriting Masterclass terugblikken op een mooi parcours, met een campagne van Happiness die de Belgen aanspoorde om een excuus-brief voor Congo te schrijven. De schrijvers van de 40 sterkste brieven werden uitgenodigd voor een tweedaagse introductie in copywriting door eerdere winnaars van de Masterclass, zoals Peter Ampe, Frank Marinus en Paul Wauters; aangevuld met bijdrages van Karen Corrigan, Philip Maes, Philippe Fass en Liesbeth Pyck. En dat alles met de support van Mediahuis.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]