Nieuwe generatie copywriters klaar om in het vak te stappen

De vijfde editie van de tweedaagse Copywriting Masterclass van ACC leverde één winnaar op, Kato Vochten, die als copywriter aan de slag kan bij een van de deelnemende bureaus, en drie deelnemers die een stage aangeboden krijgen (Sanne Vlasselaar, Kenny De Thaey en Bregtje Van Bockstaele). Talloze andere kandidaten hebben zich in de kijker gewerkt en worden de komende dagen gecontacteerd door de 11-koppige Jury.
Daarmee kan de Copywriting Masterclass terugblikken op een mooi parcours, met een campagne van Happiness die de Belgen aanspoorde om een excuus-brief voor Congo te schrijven. De schrijvers van de 40 sterkste brieven werden uitgenodigd voor een tweedaagse introductie in copywriting door eerdere winnaars van de Masterclass, zoals Peter Ampe, Frank Marinus en Paul Wauters; aangevuld met bijdrages van Karen Corrigan, Philip Maes, Philippe Fass en Liesbeth Pyck. En dat alles met de support van Mediahuis.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]