De vijfde editie van de tweedaagse Copywriting Masterclass van ACC leverde één winnaar op, Kato Vochten, die als copywriter aan de slag kan bij een van de deelnemende bureaus, en drie deelnemers die een stage aangeboden krijgen (Sanne Vlasselaar, Kenny De Thaey en Bregtje Van Bockstaele). Talloze andere kandidaten hebben zich in de kijker gewerkt en worden de komende dagen gecontacteerd door de 11-koppige Jury.
Daarmee kan de Copywriting Masterclass terugblikken op een mooi parcours, met een campagne van Happiness die de Belgen aanspoorde om een excuus-brief voor Congo te schrijven. De schrijvers van de 40 sterkste brieven werden uitgenodigd voor een tweedaagse introductie in copywriting door eerdere winnaars van de Masterclass, zoals Peter Ampe, Frank Marinus en Paul Wauters; aangevuld met bijdrages van Karen Corrigan, Philip Maes, Philippe Fass en Liesbeth Pyck. En dat alles met de support van Mediahuis.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]