Mortierbrigade kondigt de komst aan van vier nieuwe mensen. Vier nieuwe talenten die de creatieve, commerciële en digitale troepen zullen versterken. Op creatie start scenarist Adriaan De Laender. Zijn scherpe pen hebben de creatief directeurs overtuigd om hem de functie van junior copywriter geven. Margaux Mariens, die voordien aan de slag was bij Ogilvy & Social.Lab, DDB en Leo Burnett, versterkt het ING-team als producer. Uit Antwerpen komt Wout Leemans van Monkeyshot (Cronos Group), die het digitale team aanvult als UX researcher en designer. En last maar allesbehalve least gaat Josiane Makolo aan de slag als office manager.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]