Nieuwe gezichten bij mortierbrigade

Mortierbrigade kondigt de komst aan van vier nieuwe mensen. Vier nieuwe talenten die de creatieve, commerciële en digitale troepen zullen versterken. Op creatie start scenarist Adriaan De Laender. Zijn scherpe pen hebben de creatief directeurs overtuigd om hem de functie van junior copywriter geven. Margaux Mariens, die voordien aan de slag was bij Ogilvy & Social.Lab, DDB en Leo Burnett, versterkt het ING-team als producer. Uit Antwerpen komt Wout Leemans van Monkeyshot (Cronos Group), die het digitale team aanvult als UX researcher en designer. En last maar allesbehalve least gaat Josiane Makolo aan de slag als office manager.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]